Gili Trawangan - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Gili Trawangan - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Gili Trawangan

Blijf op de hoogte en volg Josje

29 Juli 2012 | Indonesië, Bali

Zo, we zijn gearriveerd bij hotel op ons 1 na laatste hotel op een van de 3 Gilieilanden voor de westkust van Lombok. Om er te komen moesten we een kwartier met een speedboat, met bagage en al. Er waren best hoge golven en we werden ook flink nat. Vanaf de aanlegplaats moesten we nog met een paard en wagentje. Daar gingen maar 2 personen met bagage in.. We hebben nu een bungalowtje, seaview. Als je goed kijkt zie je inderdaad de zee, aan de overkant van de weg.
We gaan hier nog 2 dagen uitrusten. Tenminste dat waren we van plan, maar we hebben 's nachts ontzettend last van de muezzin, die bijna de hele nacht tot iets oproept. Het is meer dan normaal omdat het ramadhan is.
We hebben gisteren en vandaag nog een groot deel van het mooie eiland Lombok gezien. Prachtige natuur, mooie baaien met blauwe zee, bergen, vulkanen, rijstvelden, tabaksvelden, hidoetempels. Alles was er weer en het blijft mooi.
Vanmorgen zijn we nog in alle vroegte naar een waterval gewandeld, aan de voet van de grootste vulkaan op Lombok.
Dinsdag vliegen we aan het eind van de dag weer naar Bali, hebben daar nog 1 overnachting en woensdag aan het eind van de dag begint de terugreis.
Groeten aan allen!

• 29 Juli 2012 - 16:51

Mam:

Wat hebben jullie veel gezien en gedaan. Het is hier een beetje simpeler, maar goed
    De ergste hitte is voorbij, maar er is nog een goede temperatuur, met soms een hevige regenbui. Die zorgt dan hier of daar weer voor veel overlast. Zoals voor Jan Wintjes, die ze tijdens zo"n stortbui vergeten waren binnen te halen!!!. Nou jij weer. Stommer volk bestaat er niet. Hij heeft het tot nu toe goed overleefd, maar was nat tot op het bot. Schokkend nieuws is er niet te melden of het moest zijn, dat Koos en Marieke in Frankrijk zitten. Haha.