Sengiggi - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Sengiggi - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Sengiggi

Blijf op de hoogte en volg Josje

26 Juli 2012 | Indonesië, Bali

Vanmorgen zijn we naar Lombok gevlogen, een vluchtje van 25 minuten, maar je doet er uiteindelijk met wachten op het vliegveld toch ruim 3 uur over om er te komen.
Het is hier weer paradijselijk, net als gisteren op Bali in Sanur.
We zitten hier weer in een schitterend hotel. We hebben een kamer met hemelbed en een binnenbadkamer met ligbad en ook een buitendouche met warm water.
Overal om ons heen wuivende palmen en heel veel bloemen.
In Lombok is het een stuk rustiger om te rijden dan wat we tot nu toe meegemaakt. Hier zijn goede wegen en het is niet zo druk.
Morgen hebben we een rustdag, overmorgen gaan we dit eiland verkennen en verplaatsen we ons van de westkust naar het binnenland.
Hopen dat jullie genieten van het mooie weer in Nederland zolang het kan. Liefs

• 26 Juli 2012 - 19:41

Mam:

Hallo alle4
    Zijn jullie aan het aftellen, of gaat het genieten bovenal?
    Wij zitten momenteel ook in de tropen We krijgen nog 1 zo'n dag en dan hoeven we de planten weer niet te besproeien...Vanaf Ma. tot vandaag had ik Mart. Er komt niet veel uit.
    Hij mocht opa brood geven en dat doet hij prima.Papa is zijn hoest haast helemaal kwijt
    Koos en Marieke gaan morgen naar Frankrijk tot Woensdag, maar Mirte zullen zij niet tegenkomen, want ze gaan naar de oost kant
    Nog heel fijne dagn en een goede terugvlucht Liefs Mam