Cesis, Gaujapark - Reisverslag uit Cēsis, Letland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Cesis, Gaujapark - Reisverslag uit Cēsis, Letland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Cesis, Gaujapark

Door: Josje

Blijf op de hoogte en volg Josje

05 Juli 2013 | Letland, Cēsis

We zitten op een camping aan de rivier de Gauja, in een nationaal park. Het is hier heel rustig en mooi. We hebben een halve middag onweer en regen gehad. Het was vandaag 31 graden! Nu is het weer helder. Het is hier een uur later dan bij jullie, maar het is tot een uur of half 12 licht.
Gisteren warme dag in Riga gehad, ook 30 graden. Veel kunnen zien dankzij onze fietsen. Je kunt veel zien als je kunt rondfietsen. Mooi oud gedeelte, met veel kerken, leuke pleintjes en heel veel terrasjes. Zeer bezienswaardig!
De stadscamping was afgeladen vol, met vooral campers, maar hier staan we met maar een paar anderen en het terrein is heel groot. Hier hebben we gratis wifi en in Riga kostte dat 3 lat voor 24 uur (4 euro) het is wel heel traag. We luisteren zelfs af en toe naar de Nederlandse radio via internet.
Morgen willen we hier wandelen en dan rijden we zondag naar het oosten van Estland.
Liefs van ons beiden.

  • 07 Juli 2013 - 08:55

    I.Kalkman-Nieuwenhuizen:

    Lieve Josje en Wil
    Het is 9 uur op deze stralende Zondagmorgen. Ik ben gereed om naar de kerk te gaan, maar het is wat te vroeg,dus maak ik me zo nuttig. Ik ga naar de kerk LOPEN. Van de week ook een keer naar N gelopen
    Het gaat een stuk betermet me en ik hoop lang mooi weer te hebben. Lijkt me goed voor de botten
    Wij hebben toch nooit een halve middag onweer? Meestal een langer of korter durende bui.
    Maar gelukkig ook mooi weer. met af en toe een lekke band! Goed dat je een fietspomp bij je had
    Rij je dan in een eenzaam gebied?
    Het is wel wat jullie ervan verwacht hadden?
    Op naar de kerk (ik bedoel ik) Heb het goed Liefs Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Letland, Cēsis

Baltische Staten

Camperreis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2013

Porzadlo

28 Juli 2013

Druskininkai

25 Juli 2013

Vilnius

21 Juli 2013

Siauliai

19 Juli 2013

Ignalina
Josje

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 32571

Voorgaande reizen:

18 Mei 2017 - 11 Juni 2017

Canada en Alaska

24 November 2016 - 20 December 2016

Het Verre Oosten

14 November 2014 - 17 December 2014

Zuid Afrika

28 Juni 2013 - 05 Augustus 2013

Baltische Staten

25 April 2013 - 15 Mei 2013

Italië

03 Juli 2012 - 02 Augustus 2012

Indonesië 2012

22 April 2012 - 21 Mei 2012

Camperreis 2012

Landen bezocht: