San Marino 2 - Reisverslag uit San Marino, San Marino van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu San Marino 2 - Reisverslag uit San Marino, San Marino van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

San Marino 2

Door: Josje

Blijf op de hoogte en volg Josje

03 Mei 2013 | San Marino, San Marino

Vandaag eindelijk een dag dat we de zonnebrand moesten gebruiken!
Na een regendag gisteren, die we gewoon lekker lui in de camper doorbrachten, vandaag stralend zonnig weer. Is toch anders wakker worden. (Gisteren pas om 9 uur, want als het regent blijft het ook donker)
Vanaf onze schitterende camping, met een Nederlandse mevrouw aan de receptie, gaat een bus naar de stad San Marino (voor 1 euro) De oude stad ligt bovenop een rots. Heel strategisch, met rondom een middeleeuwse stadsmuur met versterkte torens. Je wandelt van toren naar toren. Heel leuk, met prachtige uitzichten. De straatjes zijn smal en je moet enorm veel trappen beklimmen en weer afdalen natuurlijk. Kortom een leuke dag weer! Lekker gegeten ook, menu del giorno.
Dit was echt ons zuidelijkste punt, nu weer heel langzaam noordwaarts. Morgen nog een stuk langs de kust, tot Comacchio oftewel Venetia Piccoli, een stadje in de Podelta, op 13 eilandjes.
Zagen dat het bij jullie ook best lekker weer is. Wij downloaden elke dag de Volkskrant. Zijn dus van alles op de hoogte.
Liefs

• 05 Mei 2013 - 16:18

I.Kalkman-Nieuwenhuizen:

Lieve Josje en Wil
    Ik kon maar zelden de manier vinden om jullie een tegen berichtje te sturen,
    nu weet ik hoe dat moet
    Wij hebben inderdaad heel leuk weer, al blijft de wind proberen de boventoon te voeren.
    Met pap gaat het goed. Hij moet soms erg om zijn eigen grappen lachen
    Vandaag hebben we met Koos en Marieke op het terras koffie gedronken.
    Op het terras bij de huiskamer heeft hij al een paar keer gezeten
    Maar daar moest het wel Mei voor worden!!!
    Op de Pettelaarse Schans is een bevrijdings concert aan de gang
    Daar komt aardig wat lawaai vandaan
    Ik hoop, dat jullie op de terugweg wat minder of geen regen kijgen
    Nog goede dagen gewenst. Liefs Mam