Baveno, Lagio Maggiore - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Baveno, Lagio Maggiore - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Baveno, Lagio Maggiore

Door: Josjewil

Blijf op de hoogte en volg Josje

14 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Zag dat ik mijn vorige verslag vergeten was te plaatsen. Het was gelukkig wel opgeslagen.
Zaterdag zijn we vanuit Pisa naar Lucca gegaan. Ook al weer een leuk stadje. Helemaal omringd door een stadsmuur waar je overheen kon fietsen. We hadden een camperplaats op 1 km.van het centrum.
Leuke pleinen, natuurlijk een paar kerken en torens, waarvan wij de Torre del Oro beklommen (207 treden) en dat bij 30 graden! Mooi uitzicht, dat wel.
Zondagmorgen ontbeten we nog heerlijk in de zon, maar de weersvoorspellingen waren niet goed. We dachten dat we deze dag dan konden benutten om een stuk te rijden. We hebben ons via de autostrada ( is lekker rustig op zondag) verplaatst naar waar we nu zitten: in Bovena aan het Lagio Maggiore. Toen we gisteren aankwamen op deze leuke camping pal aan het meer was het 15 graden!!! Onderweg hadden we een enkel buitje gehad, wel was het zwaar bewolkt.
Gelukkig is het nu weer zonnig en 20 graden.
We hebben vanmorgen kaartjes gekocht voor de Lagio Maggiore-express. We gaan dan met de trein naar Locarno aan de Zwitserse kant van het meer en terug met de boot. Moet een mooie tocht zijn. Dit kan in het voorseizoen niet op maandag en dinsdag. We doen dat dus woensdag. We zitten hier heerlijk, dus dat is geen probleem.
Hoop dat bij jullie de kou ook gauw voorbij is.
Waarschijnlijk komen we zaterdag of zondag thuis.
We hebben genoeg gezien en gedaan na het Lago Maggiore.
Liefs weer van Wil en Josje

• 14 Mei 2012 - 18:39

Mam:

Hallo.
    Ik ga voor een zeer luxe wc rolhouder. Ha,ha.
    Misschien kom je nog wat tegen.
    Papa en ik hebben ooit vlak bij die scheve toren gelogeerd. We hebben hem dus nogal eens begroet
    Hier is het weer ook niet om naar huis te schrijven, laat staan naar Italië
    Verder alles hetzelfde, alleen doe ik veel zonder bril. Maar dat is geen gezicht, want ik heb flinke wallen onder de ogen.
    Ik wens jullie een goede terug reis
    Tot gauw liefs Mam