Pisa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Pisa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Pisa

Door: Josjewil

Blijf op de hoogte en volg Josje

10 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisteren viel mijn internetverbinding weg voor ik mijn verslag af had. We zitten ondertussen op een camping 10 km van Pisa. Morgen gaan we daar op de fiets naar toe. Het is inmiddels prachtig weer, zon en blauwe lucht, zo'n 25 graden.
Na de mooie maar zware wandeling gisteren zijn we met de boot terug gegaan naar ons uitgangspunt. Ook mooi om de Cinque Terra vanaf de zee te zien.
Vandaag hebben we ons ongeveer 120 km verplaatst.
Onze camping ligt aan een meertje en heeft grote plekken met afdakjes, zodat je ook schaduw hebt. We komen veel soortgenoten tegen: Nederlanders op leeftijd gewapend met ACSI gids en card. Dan kun je
op campings staan voor 16 euro all in. Alleen op campings uit die gids dus. Om onze camping van vavdaag te vinden hebben we minstens 30 km besteed aan vruchteloos rondrijden omdat we de camping maar niet konden vinden. Als je dan ook nog bedenkt dat de diesel hier erg duur is, viel het voordeel van de ACSI card wel weg. Ha..ha..
Maar we zitten hier heerlijk. Gaan niet verder naar het zuiden. Na Pisa nog Lucca en dan richting Lagio Maggiore.
Liefs Wil en Josje

• 12 Mei 2012 - 11:47

Mam:

Fijn.dat het nu lekker warm is. Daar is hier geen sprake van: KOUD
    We zitten ontzettend te puzzelen, wat we je voor je verjaardag zullen geven. Ook Sanne en Mirte hebben geen idee. Probeer zelf iets te verzinnen en geef het door.
    Als je onderweg iets moois ziet, koop het dan. Alles oke hier
    Liefs Mam