Pegli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Pegli - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Pegli

Door: Josjewil

Blijf op de hoogte en volg Josje

05 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hè, hè, weer internet! We zitten in inmiddels vlakbij Genua, in Pegli. Hele mooie camping. Er staat nog een andere camper en een klein tentje.
We werden vanmorgen gewekt door de regen. Het is na 10 uur wel droog gebleven, maar het is frisjes (18 gr.) en bewolkt.
Hebben net gezien dat het bij jullie ook koud is. Balen!
Monaco en Monte Carlo hebben we toch maar links laten liggen. In onze favoriete reisgids de Trotter staat: net als bij dolfijnen en pubers gaan ook de rijken graag bij elkaar zitten. En zo is het ook. Je weet niet wat je ziet, een en al dure appartementen, bovenop elkaar. Geen parkeerplaatsen voor zoiets eenvoudigs
als een camper.
Dus zitten we sinds woensdag in Italië. Eerst hebben we op een camperplaats in San Remo gestaan, vlak aan zee. Ook daar was weer een prachtig fietspad langs de kust over een oude spoorlijn. Lekker gefietst. Stad niet bijzonder.
Gisteren reden we naar Cervo, een leuk middeleeuws stadje, hoog gelegen. Weer op een camperplaats gestaan. Die zijn er hier volop, maar hebben geen tot weinig voorzieningen. Voor ons geen probleem, want we zijn zelfvoorzienend.
Vandaag bekeken we nog Albenga, ook al weer een oud stadje. Ze beginnen al allemaal op elkaar te lijken!
We weten nog niet wat we morgen gaan doen. In principe Genua (tot maandag blijft er kans op regen) bekijken, maar of we dat vanaf deze camping doen of en route dat bekijken we morgen.
Hoop dat het weer bij jullie beter gaat worden.
Liefs voor al onze volgers!