Frejus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu Frejus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Josje Eggenkamp - WaarBenJij.nu

Frejus

Door: Josjewil

Blijf op de hoogte en volg Josje

28 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hè, hè eindelijk weer interne! Na een nacht in de haven van Toulon op een lege parkeerplaats aan het water en een zeer eenvoudige camping bij La Lavandou zitten we nu iets van de kust af op een mooie camping onder hoge bomen aan de rivier de Argens. Hier willen we 2 nachten blijven.
Het waait al dagen lang. Het is verder prima weer, soms zonnig, soms wat wolken, maar droog. Temperatuur tussen 20 en 24 graden.
Vandaag waren we in Saint-Tropez. Onbegrijpelijk dat iedereen op dezelfde plek wil zijn! Zoveel mensen, enorme jachten en overvolle terrassen. We hadden onze camper iets buiten de plaats geparkeerd en waren er naar toe gefietst. Dat hebben we de afgelopen paar dagen al vaker gedaan en dat scheelt een hoopgedoe met het vinden van een parkeerplaats.
Zo bekeken we ook Toulon (leuke havenstad) en Hyeres (leuk hoger gelegen middeleeuws plaatsje met smalle straatjes)
De Middellandse zeekust is prachtig, tussen de drukke badplaatsen door.
We hebben ons goed op de hoogte kunnen houden van de politieke ontwikkelingen in Nederland dankzij sms'jes en al 3 x een Volkskrant! En natuurlijk kijken we als we internet hebben naar een journaal.
Hopen dat bij jullie het weer toch eens snel op gaat knappen. De vooruitzichten zijn goed toch?
Prettige koninginnedag!
Liefs Wil en Josje

• 28 April 2012 - 16:51

MAMA:

Lieve Josje en Wil. Van Mirte had ik al gehoord, dat er een berichtje was
    Wij hebben het prima gehad in Frankrijk en papa in Heeswijk Hij heeft er weer van genoten, alhooewel het weer nie best was.
    Wij hebben tussen de buien door nog heel wat gezien. Een mooie streek daar.
    Een slecht bericht over mijn zus Wil. Ze heeft een agressieve vorm van longkanker, waar niks tegen te doen is
    Einde nabij. Er wordt naar een hospice gezocht
    Nog een goede tijd toegewenst
    Liefs Mam